Esposición fotográfica de Miguel Sánchez y Puri Lozano en La Cuesta

Cartel de la esposición

Cartel de la esposición

L’asociación cultural Trimuella va inaugurar esti sábadu la esposición que recueye imáxenes de “Cabreira l’Alta, ayier y güei”. Estará abierta hasta’l día 27

Dende esti sábadu viaxaremos de l’actualidá al pasáu de Cabreira l’Alta gracias a la esposición fotográfica de Miguel Sánchez y Puri Lozano que l’Ayuntamientu de Trueitas deixa a l’asociación cultural Trimuella de La Cuesta. “Esta exposición es para que la soliciten los pueblos y sea itinerante entre las distintas localidades del municipio” afirmóu l’alcalde Francisco Simón.

L’amuestra, recueye dalgunas decenas d’imáxenes del presente y del pasáu de la comarca. L’asociación cultural Trimuella, qu’estiañu deixa la sua habitual Semana Cultural por falta de xente que venga a eilla, va dar alternativa a esta esposición fotográfica. “El formatu de la Semana Cultural estaba yá agotáu, nou pulus temas que podríamos facere, senóu purque la xente prefier outru tipu de diversiones más triviales” afirma unu de los sous representantes, qu’añade, “ñós siempre vamus estar del lláu de la cultura y pur esu pidimus esta esposición pa que lus vecinus del puebru puedan vela estus días de fiesta”

La esposición va estar abierta al públicu dende’l sábadu 19 hasta’l día 27 y puede visitase nos momentos que la casa de cultura estea abierta, n’especial polas tardes, ou chamando al teléfonu 649191763.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *