Los Campaneiros viaxan a Senabria

Los campaneiros na concentración de mazcaradas de Valdesoto de Siero

Los campaneiros na concentración de mazcaradas de Valdesoto de Siero (Asturias)

La Cuesta participa na concentración de mazcaradas d’enviernu de San Martín de Castañeda.

L’empeñu de l’Asociacion Cultural Trimuella por recuperar la tradición de los Campaneiros y sirvire, amás, d’estímulu pa rescatar del olvidu las outras mázcaras de la comarca de Cabreira está colleitando frutos. Los Campaneiros foron convidaos a participar no I alcuentru de mazcaradas de Senabria, en San Martín de Castañeda y Vigo de Senabria, a mediaos de mayu. Esta iniciativa pretende convertise en referente pa la divulgación de la mázcara tradicional.

El próximu sábadu, día 16 de mayu, prencipia esti alcuentru, con una conferencia na escuela de Vigo de Senabria, a las 16:30 h., al cargu de Bernardo Calvo Brioso y Performance Pintura en Vivo al cargu de Victor Manuel Martín Cirujano.

Pero’l sou momentu cumbre va ser’l sábadu, cono desfile que prencipiará a las 18.30 horas, na parte baxa El Couto de San Martín de Castañeda, pa llegar a la praza del Monesteriu de la mesma localidá.

Esta edición se completará con outras actividades, cumo son la presentación de las agrupaciones participantes a las 20:00, y el conciertu de la Escuela de Folklore de Puebla de Senabria a las 22:30 pa rematar con una queimada a las 23:00 na mesma praza del monesteriu.

One thought on “Los Campaneiros viaxan a Senabria”

  1. Iván Martínez Lobo says:

    Y en este enlace podemos verlos en el programa De Folixa en Folixa en la concentración de mazcaradas de Valdesoto, concretamente en el minuto 24:29 un campaneiro le entizña al presentador y en el 49:45 sale un campaneiro y la vieya, luego de lejos en varios momentos del programa:

    http://www.rtpa.es/video:De%20folixa%20en%20folixa_551431656203.html

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *